Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2013 11:56 - Любовна среща в Скайп
Автор: havanalove24 Категория: Тя и той   
Прочетен: 3475 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.08.2014 15:39


        -      Здравей! Как си, мила?

-         Привет! Добре съм, мили!

-         Какво правиш?

-         Нищо, лежа си. Чакам те!

-         Искам те!

-         Искай ме!

-         Желая те!

-         Желай ме!

-         Ела!

-         Не мога!

-         Далече си!

-         Далече съм!

-         Ще те прегърна!

-         Прегърни ме!

-         Ще те притисна в себе си!

-         Не ме пускай!

-         Ще пропия пръсти в косите ти!

-         Подушвам шишето с парфюма ти! Секси е!

-         Ще захапя нежно устните ти!

-         Захапи ги!

-         Ще промъкна език в устата ти!

-         М-м-м, ще го близна!

-         Ще те целуна!

-         Целувай ме дълго!

-         Възбуждаш ме!

-         Възбудена съм!

-         Искаш ли да продължим?

-         Искам да си до мен!

-         Не мога, мила, работя!

-         И аз! Гушни ме!

-         Гуш!

-         Промъквам ръце под дрехите ти, надигам бельото ти, леко погалвам кожата, драсвам те с нокти. Разтривам корема и слабините ти. Настойчиво се боря с ластика на боксерките ти.

-         М-м-м, вземи го, скъпа! Твой  е!

-         Взимам го! Толкова е твърд, нежен, голям и влажен! Гледа ме! Май е нетърпелив?!

-         Иска само теб, съкровище! Очаква те!

-         Милвам го! Стискам го леко! Почесвам топките!

-         Ще го целунеш ли?

-         Целувам го!

-         Ще го поемеш ли в уста?

-         Засмуквам го! Целия! До дъно!

-         М-м-м, вълшебно! Дай ми катеричката си, мила!

-         Не бързай! Погали гърдите ми!

-         Галя ги, целувам ги, смуча зърната им! Заравям лице между овалите и правя бъррр!

-         Ах, толкова  е хубаво ,скъпи, почти го усетих!

-         Идва най-хубавото, обич моя, седни върху мен! Дай да го вкарам!

-         Леко, моля те! Бавно! Дълбоко! Ох, ох!

-         Няма ох, целия!

-         Да, целия, да…да!

-         Хубаво ли ти е, любима? Дай да те гушна, да забързам тласъците, да свършим заедно!

-         Ах, любов моя, защо си там, защо не си до мен? Обичам те! Искам те! Желая те! Липсваш ми! Ходя възбудена през деня, а вечер не мога да спя!

-         Не мога! На работа съм!

-         И аз. Какво ще правим? Кога ще се видим?

-         Излизам! Сори! Беше ми приятно! Чао!

-         Чао, любов! Приятна вечер! Аз трябва да спя. Ох, дано заспя!

22.11.2013г



Тагове:   секс,   среща,   Скайп,   еротика,   любов,   любовна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havanalove24
Категория: Тя и той
Прочетен: 46710
Постинги: 14
Коментари: 7
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930